söndag 12 augusti 2012

Nya skor beställda!

Nu har jag äntligen  beställt nya joggingskor. Mina är helt utnötta. Har provat Asics på Intersport. 1600:-!!
Men beställde samma modell från England. Googlade runt lite på rabattkoder och hittade en!. 10% rabatt på hela köpet :-)

Nedan finner du länken:
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=46816&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1
77 pund!! Passade på att köpa ett par Adidas löparbyxor oxå. Totalt 93 pund! inkl frakt. Fick med ett par löparstrumpor på köpet. Jag har provat herrmodellen på intersport, dammodellen satt inte lika bra. Jag antar att jag är bred över foten..
Så jag kan säga att jag är nöjd. När jag kollade på Forex så motsvarar 93 pund 1031 sek!
Ja vad ska jag säga... jag är bra på göra affärer.
Om det är så att ni själva funderar på att beställa så är rabattkoden på 10% BONUS10 och jag tror att den gäller hela augusti ut.
HiHi nöjd tjej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar