söndag 26 augusti 2012

Helg

I fredags när jag kom hem möttes jag upp av familjen Klerck. Doris har varit hos oss hela helgen då fam Klerck är i Stockholm.
Så Doris fick agera Tun supporter i lördags. Det var dags för match i kvicksund och för er som inte vet var det ligger så är det utanför Eskilstuna. Kan säga att jag aldrig hade hittat dit själv!!!
Resan för en match var 1 timme och 30 minuter. Som tur var vann våra tjejer matchen.
Maja redo för match

Så ser det ut på supporter sidan.

Tjejerna värmer upp

Peppe och Martin

En trött supporter, Smilla

Gäst supporter, Doris som tyckte att detta var ju spännande
När vi kom hem var jag så trött så jag sov faktiskt lite middag.
Vi åkte vid 07.30 och var hemma runt 14 tiden för en match!! Ja det var den lördagen... men kul när tjejerna spelade så bra och vann. På kvällen hämtade vi Thaimat, gott!
Maja har rensat sin garderob inför skolstarten. Måste säga att det var på eget initiativ. Bra gjort.
Det blev en del! jag ska idag se över om det är något Elin kan ha i framtiden.
Nedanstående bilder har vi testat det nya objektivet på.


Maja som gör en grimars

vår blommande orkidée

Sist men inte minst vill jag gratulera Linda och Charlie som fick fin fina resultat på welsh mästerskapet!!
Jag läser deras blogg och följer deras framsteg. En inspirationskälla. Ni hittar Linda och Charlies blogg nedan.
http://lindajonssons.blogspot.se/
Stort Grattis till er!

1 kommentar:

  1. Tusen tack!!! :)
    Vad glada vi blir!
    Rallylydnad verkar ju jätte roligt, så det kommer nog bli toppen bra för er!

    Kram från Linda och Charlie

    SvaraRadera