söndag 19 augusti 2012

Ångest söndag!!!

Nu är min semester slut! känns så jobbigt! Funderar på att boka något kul i höst så jag har något att se fram emot.
Maja har varit med Sofia hela dagen och följt med henne och hennes föräldrar till Stendörren. Elin har lekt med Evelina och Miranda.
Jag har varit ute och gått, handlat och bakat matbröd.
Det är samma recept som jag gjorde för några veckor sedan. Gjorde brödet i långpanna. Verkligen smidigt.
Nu ikväll tog vi en kvällspromenad i skogen. Det var betydligt skönare nu i kväll än i morse. Då var det rekord varmt och fuktigt då det regnat på natten. Det kändes som om luften stod still och mitt hår blev t om fuktigt och lockigt..





När vi kom hem var det så fint kvällsljus på klematisen.


Nu ska jag duscha och ta mig en smörgås. Har packat cykelväskan och räknar med att cykla till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar