fredag 10 augusti 2012

Fynda, Fynda!!

I morse gick Maja och Johanna ut med hundarna. När jag hämtade tidningen möttes jag av denna annons.
Väckte Mattias och sa att v måste åka in! Är det någonstans jag brukar fynda så är det på intersport på halva rea priset!
Vi kom hem med en hel del saker. Nedan ser ni lite grann av det vi handlade.





Plus en Puma jacka samt träningsbyxor och top till Maja men hon har det på sig.
Det bästa av allt är när jag räknar ihop ordinarie pris.. Håll i er nu!
5500:- ordinarie pris och jag betalade 2000:-! Vi hade dessutom en bonuschek på 600 så jag betalade 1400:-!!
Nu verkar det som om Mattias ångrar sig med sina skor så dem kommer ev åka tillbaka.
Första julklappen inhandlades!! Kan inte visa den här men verkligen snygg! och jag tror bestämt att killen i fråga kommer bli nöjd!
Finns inget som får mig att må bra att fynda!!
Tyvärr blev det inte så mycket till mig denna gång. Det som jag hittade var en Craft träningströja/underställ. Perfekt när jag cyklar till jobbet i höst. Ett Rönisch träningslinne och ett Etirel linne.
Maja fick nog mest denna gång... 2 Puma tröjor, en sportbh, träningsbyxor, danströja.
Elin fick tre bikini...men två av dem lägger jag på lager. En puma tröja och två t-shirt.
Pernilla ringde nyss och hemresan har gått bra för dem. Så snart kommer hon och hämtar Doris. Men dem ses snart igen. Kanske redan i morgon om inte annat på Måndag när vi ska till Stockholm och bo över en natt.

Smilla

Smilla

Doran

En ful ovana har dem skapat tillsammans. Så fort det kommer någon i dörren så skäller dem eller om dem ser någon på gatan... dem triggar varandra :-)
Ja och så kan vi konstatera att vardagen kommer smygandes.
Maja började sin fotbollsträning igår så nu vet vi vad vi gör på helgerna framöver. Det som är skönt med lovet är att det inte finns några måsten eller träningar etc. Men visst har det sin charm oxå. Men men.
Maja på väg till fotbollsträningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar