söndag 12 augusti 2012

Födelsedagsfirande och morgonpromenad

I går kväll åkte vi till Pernilla och firade att hon fyllt år. Gott grillat med trevligt sällskap.
Niklas och Therese med familj var där. Elin var nöjd då hon fick leka med Miranda och Evelina. Ulrika och Jennifer var oxå där med fina cockerspanieln Molly.
Jag måste erkänna att när Pernilla var i kroatien hade jag "Pernilla abstinens" från att prata flera ggr om dagen eller messa till ingenting på en vecka.... Det är då det går upp för en hur mycket en person betyder för en. Men nu är allt som vanligt igen. :-)

Barnborder


Vuxenbordet


Tack Ullis för att jag fick testa med kameran och få till en blixtbild i mörkt rum!! Är nöjd med resultatet!
I morse sov vi länge, tog med mig kameran på morgonpromenaden. Jag och Smilla njöt av lugnet och dofterna.Det luktar så gott i skogen när det har regnat!









Ska försöka ge mig ut i spåret och springa idag. Ska peppa mig själv med bra med musik medans jag plockar i köket.
Jag har haft ont i huvudet i flera dagar och idag är jag tung i huvudet igen. Hoppas att det är vädret som sätter sina spår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar