torsdag 3 november 2011

Tjuvstart på helgen

Idag var jag på systemet för att köpa årets glögg, arabica en smak av kaffe, kardemumma.
Vi tjuvstartade helgen med lite glögg och lussebulle, Mattias hittade inte glöggmuggarna så det fick bli dem jättelika snapsglasen... Men gott var det!
Imorgon är jag ledig. Ska bli skönt. Maja ska operera bort sin vagel i morgon bitti. Hoppas att det kommer gå bra. Trosa möbler kommer med soffan!!! Ska bli kul. Hoppas jag blir nöjd. Dessvärre upptäckte jag igår...först nu alltså att vi har ju ett utanpåliggande uttag som bygger x antal centimeter som kommer göra så att soffan kommer gå ut en bit från väggen. Detta ledde till ett besök hos elektrikern Janne som hjälpte oss med köket. Han bor i kvarteret bakom oss så det är nära och bra. Förhoppningsvis kommer han inom kort och skarvar så att vi kan flytta uttaget.
Imorgon ska jag och Pernilla relaxa på sunlight! Bubbelbad, morgonrock, juice och nötter och tidningar. Och sist men inte minst massage!!! ska bli härligt. Det behövs verkligen.
Och självklart ska står en härligt skogspromenad på programmet.
För er som inte har facebook så hade Smilla en träff med Doris och Svante i helgen. Dem hade det så roligt på hundängen. Kan säga att det blev en hel dusch för Smilla när vi kom hem. Men det finns inget bättre än att se Welshar springa, springa, springa, leka,leka på ett öppet fält. En nöjd Smilla tog jag med mig hem.




Han är inte farlig som han ser ut!! Bilden är underbar!! Ser ut som om Smilla springer för livet,,,,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar