onsdag 16 november 2011

Onsdag-sjuk!

Kroppen orkade inte mer..igår var jag hos läkaren. Hade vatten bakom trumhinnan tror jag bestämt han sa. Jag var så svullen så att det kom inte ut därav hör jag mig själv som om jag är under vattnet. Samt att jag hör dåligt. Även bihåleinflammation. Så nu fick jag någon dunder spray. Hoppas verkligen att det lättar snabbt. Doktorn sa dock att det kunde ta tid innan det släppte i örat. Dessutom var jag tvungen att komma tillbaka om några veckor för att göra ett hörseltest. Tror dock inte jag kommer bli drabbad av nedsatt hörsel. Det är antagligen av säkerhets skäl.
Så idag onsdag är jag hemma. Känns väldigt märkligt att vara hemma själv. Min och Smillas stora syssla idag har varit att slå in julklappar...har man inget annat för sig eller orkar ta sig för något annat så duger det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar