söndag 16 september 2012

Vad har denna dag att erbjuda?

Har sovit så sjukt illa! Vaknat säkert 5-6 gånger. Har drömt att jag och Mattias skulle skiljas och varje gång jag somnade om kom jag in i drömmen igen... Ingen skön känsla att vakna med nu på morgonen.
Gick upp vid 8 tiden och drack ett stort glas oboy... sista dagarna har jag känt att mitt låga blodtryck och lågt blodsocker. Blir lätt yr och illamående. Det blir lätt att jag drar paraleller med händelsen i Danmark för två veckor sen då jag svimmade och fick åka ambulans till sjukhuset. Alla prover var bra men jag hade ätit dåligt hela dagen och det var så varmt på restaurangen på kvällen där jag tuppade av.
Oboyen kickade igång mig... så jag och Smilla gick ut i skogen och njöt av tystnaden och friska luften.

I eftermiddag ska vi åka til Pernilla och fika. Nu försöker jag peppa mig själv att ta en tur i spåret... finns inga genvägar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar