söndag 16 september 2012

Söndag kväll

Är nöjd med min dag. Jag tog mig ut i spåret. Vi gjorde samma sak som igår. Cyklade upp och sprang 5:an. Idag kändes det bättre. Sprang 1 minut fortare än i går samt att jag inte kände mig lika stel i kroppen som igår. Mattias cyklade mountainbike i spåret och Smilla sprang som en tok. När vi möter folk i spåret ropar Mattias in henne och travar så fint bredvid honom på cykeln förbi dem vi möter. Blir så stolt att hon är så duktigt på det.
På eftermiddagen åkte vi in och fikade hos Pernilla. Så då fick Smilla busa med Doris, Smilla var så trött efter våran tur i skogen att hon sov i Doris korg mer eller mindre hela tiden vi var där.




Doris

Doris

Doris

En trött Smilla efter dagens aktiviteter.
Något annat som är riktigt roligt är att jag har anmält mig och smilla på sökläger!Personsök, mars nästa år. Ska bli så roligt!!
http://dailydog.se/empty_30.html
Det som är kul är att Marita som har en wheaten terrier ska gå den oxå. Vi har gått lite olika kurser ihop så det ska bli roligt.
Kursen är fredag kväll till söndag. Så vi kommer bo på ett vandrarhem på lördagnatten. Och så blir det middag hos kursledarna på kvällen med massor av hundprat och titta på filmerna som spelats in under kursen. Ska bli väldigt roligt.
Klockan 19 ikväll fick jag värsta rycket!!! Tvättade alla fönstren på nedervåningen. Grymt!
Klappar mig själv på axeln....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar