söndag 2 september 2012

Söndag

Ställde klockan i morse för att hinna gå morgonrundan i skogen med Smilla innan samlingen på TUN. Så mycket hundar som jag mötte idag har jag inte gjort på länge. Det märktes att det var pensionärernas tid. Vi mötte Olle med Ara, Lasse med Bella. Börje med Douglas+ två hundar till som jag inte vet vad dem heter.



Smilla och Douglas
Tyvärr tog batteriet slut så jag fick inte med dem andra på bilden.

Vi åkte hem och åt frukost och sen upp till Tun. Smilla var med i köket. Douglas brukar vara med Börje i klubblokalen på dagarna så det är inget problem att ha Smilla med i klubbstugan.
Snacka om cool hund! Hon lägger sig med nosen i backen och bryr sig inte när det kommer in folk i lokalen.
Hennes lynne är helt fantastiskt. Det märks att hon är trygg. Hon lägger sig ned och slappnar av trots att det är mycket runt omkring henne.
Laddat upp med Kaffe och fika bröd samt varmkorv




Mormor och Morfar i bakgrunden.
Elin följde med Mormor och Morfar hem en sväng. Jag hämtade upp henne när jag var inne och handla.
I morgon åker Maja till Sävo och ska vara borta över natten med klassen. Så det var bara att baka igen... den här gången till övernattningen på Sävo. Elin provade kläder som hon ska ha på skolkortet. På tisdag är det fotografering.
Tydligen blir det denna klädsel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar