lördag 15 september 2012

Helg!

Skönt att få vakna av sig själv. Strålande sol och frisk luft på morgonpromenaden.
När vi kom hem åt jag gröt frukost. Laddade för att springa.
Jag, Mattias och Smilla cyklade upp till spåret. Smilla var hur taggad som helst.

Kom igen matte nu åker vi!
Mattias cyklade med sin mountainbike bakom mig i spåret. Smilla skötte sig utmärkt! Vi gick morgonpromenaden i skogen ca 3 km och efter 1 timme cyklade vi upp till IP och sprang 5 km, Upp till IP är det 2 km. Så jag kan säga att jag hade en trött och nöjd Smilla efteråt.
Ja hur gick det då??? alltså för mig... USEL kondis och då menar jag USEL. Hur kan jag tappa så mycket flås på 3 veckor!!
Det bästa är att jag kände inget i benhinnan! Så inläggen fungerar.
Hoppas att jag inte har allt för ont i kroppen i morgon för då kör vi ett pass igen.
När vi kom hem gjorde jag två tacopajer. En fryste jag in och en åt vi ikväll. Fick lite inspiration av Pernilla som kört gärnet idag. Jag fortsatte med att rensa garderoben och plockade undan alla sommarkläder. Inser att jag har bara svarta kläder.... och nästan inga kläder kvar...
Efter det åkte vi in till stan och handlade och stannade på godisbron.
Ikväll har jag registrerat mig på Linas matkasse. Så nu ska vi testa det och se vad vi tycker om den maten. Det känns som om vi har tappat all inspiration till mat så vi får väl se om detta kan vara något för oss. Vi börjar V41 för V40 är jag i Danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar