söndag 9 september 2012

Helgen

I lördags var vi i Eskilsktuna hela dagen. Fotboll och åter fotboll.
Smilla är ju med på varje match. En trogen Tun supporter.
Så här såg det ut i lördags:
I veckan som har varit har jag varit i Danmark och jobbat två dager.
Fick träffa Flemmings lilla Bella som är en blandning av Dalmatiner och Jaktlabrador.

Idag har jag varit ute och sprungit för första gången på 3 veckor. Inläggen har gjort underverk!! Kände inte något i vänster benhinna. Jag ska tillbaka till sjukgymnasten på fredag så jag måste ut och springa en gång till denna vecka för att se så det verkligen stämmer. Känns i allafall hoppfullt förutom att jag har usel kondis! Det är verkligen färskvara.
Sitter nu i soffan och slötittar på TV. Idag har jag sprungit 5 km och gått 12 km.... det känns kan jag säga.
Tog några kort på vår promenad vid fada.
















I morgon är det Rallylydnad igen. Förra måndagen gick bra, men Smilla var lite trött då hon sprungit bredvid Mattias och cykeln i spåret. Vi hoppas på en bra kväll i morgon. Jag tror vi kommer få göra egna banor i morgon. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar