söndag 25 september 2011

Vilket fint väder!

Mattias jobbar som sagt var hela helgen. Som jag nämnde tidigare var Elin och jag i skogen. Nedan ser ni några kort därifrån. Härligt!






På eftermiddagen när Mattias kom hem åkte vi till Norrköping för att köpa stövlar till Maja och Elin. Nu känns det som om vi är väl föreberedda för hösten och vintern. Maja behöver endast en mössa sen så är vi klara.
Vi passade på att äta på spicey hot innan vi åkte hem. Både jag och Mattias somnade jätte tidigt igår. T om med så att barnen var vakna längre....
Idag söndag åkte vi till brukshundsklubben och träffade Maria, Matilda och Sally samt familjen Klerck. Vi övade lite agility och fikade i solen. En jätte bra start på söndagen.
Maja tyckte det var jätte roligt med agility så nu måste hon ta allmänlydnadspasset så hon får gå agility kurs med Smilla.



Två av mina älsklingar!

Paus med fika i solen

Tur att Elin är stylad när man ska till bruksis...vart ska det sluta...??
På eftermiddagen kom min bror med familj. Vi hade kvar lite glassost tårta sen i fredags när Pernilla och Niklas och barnen var på middag så det var ju perfekt. Vi tog en promenad i solen innan fikat.
Fabian bara älskar Smilla, och hon finner sig i att han "håller på" med henne.
Kommande vecka hoppas jag blir en vanlig vecka. Jag kommer inte åka till Danmark och det är inte så mycket annat på kvällarna. Men vi får väl se... det brukar ju bli mycket. Hoppas att alla har haft en lika bra och skön helg som vi.
 Avslutar med ett videoklipp när Maja tränar agility med Smilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar