söndag 11 september 2011

Härlig morgonpromenad!

Ja, Mattias började jobba kl 7 och jag kunde inte somna om när han gått upp....typiskt.
Bestämde mig för att åka upp till spåret för morgonpromenaden. Så härligt tyst! skönt! Smilla njöt i fulla drag.



Hon är så himla fin!

Nedan kommer ni få ta del av ett litet filmklipp på Smilla som hon brukar bete sig när hon är lös i skogen. På slutet kommer det klassiska!!!! Ska jag eller ska jag inte komma till matte???? det finns ju saker som är så roligare..... Tror nog att ni welsh ägare känner igen er. (Hoppas jag...)
När vi kom hem från morgonpromenaden var både Maja och Elin vakna. Maja var i full färd med att göra våfflor till frukost.... Vid lunch åker vi till Torshälla för match. Om jag hinner och orkar ska jag tvätta några fönster innan vi åker.
Hoppas att ni alla har haft en skön helg :-) Som vanligt känns det som om man vill ha en dag till på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar