söndag 4 september 2011

äntligen helg!

Den här veckan har gått sjukt fort!
Agilityn i måndags gick ganska bra, Smilla sprang iväg endast 1 gång. Marita, våran instruktör hade en rådjursklöver som Smilla tyckte var så intressant vilket gjorde att hon inte tog sig friheten så många ggr.
I Torsdags gick jag upp 04:20 för att kunna ta flyget från Norrköping 06:20.... framme i danmark kl 07,30. Jag var på kontoret hela dagen. Tog kvällsflyget hem från Köpenham kl 22. Så jag fick ytterligare en sen kväll, la mig vid 00,30 tiden. Så jag kan säga att helgen var välkommen.!
Maja har haft feber till och från och det har blivit värre efter fotbollsträningen. Så hon fick inte vara med på matchen i lördags. Jag kan säga att hon var besviken. Hon var dock uppe vid IP för att kolla. Tun vann med 3-2 mot södertälje! Så roligt att det går så bra. Läste precis en kommentar i klubbens gästbok där tränaren för södertälje tackade för en bra match.
"
TACK! Det är alltid roligt att se ett så välspelande lag som Tuns 99/00. Alltid en bra tanke bakom allt. Vi är därför stolta att ändå vara så nära. Lycka till i fortsättningen!!
"
Tänk att det finns sådan trevliga människor!
Idag bär det av till Björnlunda för Kennelträff! Ska bli roligt att träffa alla welsh ägare. Tänkte ta med mig kameran för att kunna ta några kort.

Här kommer lite kort från min och Mattias weekend i Bergamo.
utsikt från terassen på hotellet


Utsikt över "gamla stan"


En uppfriskande drik innan kvällens middag!

Utflykt till Lovere

Många fina gränder

Berg och sjö! härlig natur

Vi hittade ett ställe där man kunde bada, så vi tog oss ett dopp!

utsikt från busshållsplats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar