lördag 24 september 2011

Helg igen!

Undrar var tiden tar vägen???
I måndags firade vi min födelsedag med tårta och kaffe. Gott. Blev lite tårta över så det fick arbetskamraterna smaka av på tisdagen.
I torsdags var alla på kundservice på kick off på Sävo. Vår fd kollega Micke Santo driver Sävo krog. Det var länge sen jag åt så god mat! Han är verkligen duktigt och vilken miljö han får jobba i. Sävo stänger för säsongen dennna helg. Men nästa år måste vi bara åka dit med familjen, där finns även ett vandrarhem så det blir kanske en övernattning.
Här inne satt vi och åt på kvällen .

Micke Santo

Utsikt genom fönstret på verandan där vi hade grupparbete.

utsikten från huvudbyggnaden/konferensanläggningen

Paus med kaffe och pralin!

Fisketävling...

Tobbe

Pernilla
I helgen har jag sagt i från om att åka på fotboll i Nykvarn. Jag känner att jag måste få en helg hemma då det har varit så mycket dem sista veckorna. Maja åkte med Matilda i morse. Jag och Elin har varit ute i skogen med Smilla och fotograferat. Det är svårt att lära sig att komma från autoläget... men jag kämpar på. Jag lägger ut lite bilder från promenaden lite senare. Nu ska jag och Elin och Smilla åka till Mormor och Morfar och fika samt lämna New Body grejorna.
Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar