lördag 6 oktober 2012

Lördag

I morse tog jag med mig kameran ut på promenaden. Det har varit frost i natt.
Luften var frisk och skön. Jag hade på mig alldeles lagom med kläder.
Det var så otroligt fint sken ute i morse. Solen var på väg upp och gav ett varmt sken.

Jag och Smilla tränade lite inkallning och kommando "stå" i skogen idag.
Belöningen var bollen!







Jag har verkligen längtat till morgonpromenaden i skogen denna vecka. Det är så otroligt mörkt när vi går ut på vardagarna.
När vi kom hem åt vi frukost. Maja är på fotbollscup i örebro i helgen. Vi hade tänkt sova över i örebro en natt men nu blev det inte så. När Maja ringde i morse tyckte hon att det var onödigt för oss att åka ända till Örebro för en match skull som skulle spelas på eftermiddagen. Då dem direkt skulle till badhuset efteråt. Så om vi kommer iväg blir det i morgon till slutspelet.
Elin ville baka på förmiddagen.

Vad kan det tänkas bli??



Chokladbollar såklart!
Då det har varit så fint väder valde jag att gå i skogen på eftermiddagen. Då fick vi sällskap av en Bamse. Han var drygt 1 år. Så ni må tro att Smilla och han sprang.




När vi kom hem gick vi till parken och gjorde en rallylydnad bana. Men det var så otroligt blött i gräset så det gick inte speciellt bra.


Nu ligger Smilla bredvid mig och sover så gott. Jag och Elin ska snart åka till godisbron för att handla godis till kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar