söndag 7 oktober 2012

Söndag

Älskar verkligen morgonpromenaderna på helgerna.
Direkt efter vi kom hem åt vi frukost och sen begav vi oss till Stockholm. Jag skulle byta ett par lundhags byxor som jag beställt på nätet. Dessvärre var dem byxor som jag hade beställt för små. Så vi besökte butiken XXL i kungens kurva. Bytte dem mot en storlek som passade mig. Så himla sköna. Stretch!! vem kom på stretchen??? Fantastisk uppfinning.
Vi åt lunch på Heron City och fika på Ikea, där vi köpte innetofflor till Maja. Jag kan säga att det var det billigaste besöket på Ikea på väldigt länge. 2 Par tofflor och tushpennor 59:-....
Det var lite dyrare tidigare i veckan när vi åkte upp för att köpa garderober till Elin! Äntligen säger jag!! När allt är klart så ska jag ta några bilder så får ni se vad fint det blev.
När vi kom hem gick jag och Smilla sörmlandsleden. Hösten är fantastisk när det inte regnar!







Fåglar är väldigt intressanta, Smilla kunde inte slita sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar