måndag 8 oktober 2012

Måndag

Idag fick vi vår första leverans av Linas matkasse.
SÅ mycket mat! och det verkar vara väldigt goda recept. Det ska bli så spännande att se vad barnen och vi tycker.


I kväll var jag på rallylydnad. Kursen är slut nu men vi har startat en rallylydnad träningsgrupp. Idag var vi 4 st.
Lena som var vår kursledare var med på en annan kurs så hon hade varit så snäll och gjort en bana till oss. Första gången vi gick den gick det så där. Men sen så!! Smilla var super duktig i mina ögon. Lena kom fram till mig och sa att det var så stor skillnad på oss mot hur det var första gången.
Idag ångrar jag mig så mycket att jag inte anmälde mig till rallylydnadstävlingen i katrineholm.
Jag skickade ett mail i kväll till kontaktpersonen, jag hoppas att dem kan tänkas ta emot efteranmälningar.
Hoppas!
I morgon åker jag till Danmark igen. Jag kommer tillbaka på onsdag kväll. Efter denna tripp hoppas jag det dröjer lite längre till nästa gång.

1 kommentar:

  1. seoceef@gmail.com14 oktober 2012 kl. 08:35

    www.ilovemylaptop.se

    Hej,

    Vi på ilovemylaptop har snygga laptopfodral i neopren och läder. Ta gärna en titt och se om det är något du gillar!

    Mvh Gunnar

    SvaraRadera