tisdag 9 oktober 2012

Tisdag- Danmark

Ligger på mitt hotellrum och äter nötter. Är så trött, känns som om jag skulle kunna sova. Men jag måste nog ge mig ut för att äta lite.
Jag bor på Scandic Hotel Weber
Mitt rum
Det är alltid lika spännande vad jag har för utsikt från rummet. Tidigare har jag haft en porrklubb som granne... Det är en helt annan kultur i Danmark. Det finns en annan acceptans av porrklubbar och prostituerade. Visst är det sjukt, det är ju bara en bro i mellan.
Denna gång har jag utsikt mot en restaurang, kanske inte lika spännande...
Lovade att jag skulle visa  hur garderoberna blev i Elins rum.

Nöjd tjej, vi får väl se hur länge ordningen består. Igår bad jag Fleximark trycka upp små skyltar som jag kan sätta på korgarna så hon vet var hon ska lägga sina saker. Tror ni det hjälper???? vi får väl se. 4 skyltar blev det. Underkläder, tröjor, byxor, strumpor....
Nej nu ska jag ge mig ut för lite mat.
Ha en trevlig kväll. Själv går jag och lägger mig tidigt och i morgon ska jag äta hotelfrukost :-) vilket är lyx!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar