söndag 15 juli 2012

Söndag och ångest...

Ja ni, nu är denna semester över. Som tur är har jag två veckor till lite senare. En av dessa veckor ska vi ta hand om Doris då familjen Klerck är i Kroatien.
Idag har vi varit och besökt gammelmormor. Smilla blev väldigt glad att se henne. Hon fick oxå lite fika i en skål... korv och bröd... ja jag säger ingenting :-)
När vi kom hem gick vi ut på en skogspromenad. Jag plockade blåbär och Mattias kollade efter svamp. Vi fick i hop till två pajer varav ena åkte vi och lämna till Olle som brukar hjälpa till med Smilla när vi jobbar. Det blir gott för dem till kvällsfikat:-)

Ikväll har jag förberett med dem nya cykelväskorna för jag har tänkt ta cykeln till jobbet. Vi får hoppas att det inte regnar i morgon.
Vi har även hunnit med att busa med Smilla på kvällen.




dragkamp...

Kom igen då lillmatte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar