onsdag 25 juli 2012

dålig uppdatering...




Nu har jag jobbat drygt 1 vecka. Lite tungt är det speciellt nu när det är fint väder.
Jag har cyklat 6 dagar av 8 arbetsdagar. Det tycker jag är jättebra!
I helgen var det Niklas 40 års fest. Väldigt rolig fest. Dans och god mat!
Barnen och Smilla sov hos mamma och pappa.
Idag har vi haft mamma och pappa och min bror och barn samt g mormor på middag.
Färskpotatis sallad och kyckling med paj som efterrätt. Mums.
Alla hade varit på palstorpshage idag. Barnen tyckte det hade varit jättekul.
I morse var det så vackert ute på morgonpromenaden.
 Försöker stanna upp och njuta och ta in både lukten och syn och känslan!





Det här är min utsikt från mitt fönster på jobbet! Det är inte alla som har havsutsikt!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar