lördag 7 april 2012

Påskhelgen

I går var vi hos Ullis och Tord. Efter middagen badade vi i jacuzzin ute. 40 grader i vattnet. Skönt!
En väldigt trevlig kväll med god mat och trevlig sällskap.
Men husse varför har du morgonrock och mössa på dig... jag vill ju följa med säger Smilla


Ullis

Pernilla

Då var det dags för alla barn!

Ida, Maja, Elin

Maja
I morse tänkte jag att jag och Smilla skulle gå morgonpromenaden i skogen. Vi åkte till enstaberga vid 8,15 tiden. Döm om min förvåning! Så många hundägare som vi träffade idag! Alla tänkte väl samma sak som jag. Dvs att se till att hundarna får komma ut på en långis innan all social samvaro börjar.
Vilken morgon! Snö, kallt och strålande sol!


Picasso och Smilla

Älskar denna bild!!!

Ju större pinne desto bättre och roligare!
Så där ja nu har ett bra grepp!
Vid lunch kom bror och familj. Mer bilder kommer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar