torsdag 12 april 2012

oj oj vad vi är duktiga! cool tjej i lyxförpackning, gos med valp!

Elin kom ned från sitt rum och var så stylad... Hon är bara 7 år lillskrutta, men har sett hur storasyster poserar...


Jag kan inte komma ihåg att jag var så medveten i den åldern... det går neråt i åldrarna vill jag lova.
Det ringde på dörren i helgen och utanför stod grannen med en valp! Här går det undan vill jag lova. För någon vecka sedan pratade vi med Jimmy och då ville inte Therese ha någon hund.. men se nu har dem skaffat en liten valp. Jag blir så förvånad hur fort det går för vissa.. själv planerade jag i 1 år för att kunna ta emot en valp! ja jag vet att jag är extrem! Men men det kan vara bra oxå att vara så planerlig.
Söt var den i allafall. Det är en blandras, jag kan tyvärr inte komma på vad det var för korsning.

Nu har dem sopat gatorna hemma! så nu är det säsong för inlines.
Elin tog på sig sina omgåenden och åkte iväg.

Idag har jag varit så duktig. Det är 3:e gången jag springer på 1 vecka!! Jag och Smilla cyklade upp till spåret och sprang 5 km, totalt 9 km!
Har en trött och nöjd Smilla just nu.


I morgon är det fredag, vi hoppas på att få se solen i helgen för det ska fixas ute på tomten. Plantera lite blommor.
Nästa vecka kommer Lapp IT från tyskland. Nu är det bara två veckor kvar tills vi byter datasystem! Funderar på vad jag ska göra av all tid när detta är klart...
'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar