lördag 21 april 2012

Lördag kväll hos familjen Hult

I går hade jag den jobbigaste dagen på länge. SAP tar all min tid på jobbet och det har varit helt galet hela veckan. När någon frågade mig om hur jag mådde igår så kände jag att jag höll på att börja grina varje gång. Vaknar på nätterna och kommer på saker som jag måste testa...det känns som om jag lever i min egna lilla värld. Orkar inte tänka på något annat eller annan. men men nu är det snart över som tur är!
Idag har jag och Smilla cyklat upp till spåret och sprang 5 km. Hon ger mig energi. Idag märktes det att hon inte hade fått springa av sig all energi igår. Hon var helt i extas! Sprang runt mig som en tok, hoppade över stock och sten. Upp för backar och ner för backar. Både hon och jag fick ett lugn i kroppen när vi kommit hem.
Jag brukar oftast skriva att allt är bra och livet leker, men tänkte att ni kunde få ta del av denna sida oxå. Jag vet att det blir bättre.
Har lyckats förtränga SAP ganska bra idag. Försöker vara närvarande här och nu. Vilket inte alltid är så lätt. Speciellt inte för mig som är planeringsmänniska och vill ha saker på gång.
Nu är familjen samlad och ja vad ska jag säga....så här ser det ut hos oss en lördag kväll.




Livet är upp och ner!!
Men av erfarenhet så blir det bättre!
I morgon blir det nog en sväng i spåret och sen ska vi titta på Maja när hon har serie premiär i fotbollen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar