onsdag 28 december 2011

Onsdag och ledig

Skönt att få sova lite nu på morgonen. Jag och Smilla tog en långis i skogen innan vi åkte in till stan för att hämta Maja som sovit över hos Idorna Klerck. Vi böjrjade med att äta lunch på chili nam nam. Sen gick vi och shoppade och avslutade med en fika på princess. Deras skyltfönster är alltid lika fantastiskt. I år var det en stad som var uppbyggd av marsipan och pepparkaka.
Maja slog till på en princess tårta

Elin en kokosboll

Marsipan kyrka


pepparkakshus


Några fynd gjorde jag, På MQ blev det två tröjor och så fick tomtetjejen sin kille.. passade på att köpa till lite julsaker på halva priset. Tomtekillen är från SIA och så köpte jag några ljusmanchetter från Cult Design. Jag lägger ut några bilder på fynden senare.
På vägen hem fick jag ett infall att stanna på sagers möbler. Tro det eller ej!!! Hittade ett vit nätt runt soffbord. Billigt dessutom. Billigare än det vi tänkt från början. Sjukt nöjd blev jag! Ble.v så luftigt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar