måndag 5 december 2011

Måndag

Tidig morgon, 04.20 ringde klockan. Trots att vi åkte från Nyköping kl 05.30 var det kö genom Stockholm.
Flyget till Hamburg gick bra, det var värre med inrikesflyget till Stuttgart. När vi gick ned för landning var det väldigt vingligt och planet gungade. Det var t om så jag fick ta fram kräkpåsen... klarade mig från att kräkas. Men illamående försvann först runt 14.30 tiden. Fick inte i mig någon lunch eller frukost. Suck. Så jag kan säga att pizzan smakade bra ikväll.
Ligger nu på hotelrummet och surfar lite. Inget märkvärdigt hotel men nära Lapp.
Imorgon blir det workshop för hela slanten. Pratade nyss med Mattias och Elin är sjuk och har feber så han kommer vabba i veckan. Smilla mår bara bra.
Då ja inte har kameran med mig så blev det två bilder från telefonen.
Smilla på sin favvo matta

Mina nya mairo gardiner, väldigt nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar