fredag 28 oktober 2011

Verkar som om det blir en helg blogg igen...

Den här veckan har varit bra. I torsdags hade jag cup komittén hemma hos mig, ja vi planerar att åka till Gothia V29 med tjejorna. Dem har tillräckligt med pengar så om alla är med på det så kommer vi åka! Det kommer bli en upplevelse vill jag lova!! Heja TUN!!!!
Idag fredag var det vår VD:s tur att bjuda på fredagsfikat. Johanna hade sagt ifrån om vetelängd...så han slog till med marängswiss!!! sjukt gott och oj vad mätt jag blev. Kvällens middag blev otroligt enkel...äggmacka för jag var inte hungrig. Maja hade tjejerna här för "förfest" inför halloween discot. Så jag kan säga att det spelas musik på övervåningen och sminkas.... Men härligt!!
Detta är Elins första Disco på skolan så hon var så spänd. Mattias följde med henne till Linda där hon mötte upp Jonna och Ellen för sällskap. Tänk att barnen har blivit så stora!!!!




Är det något som jag är så är stolt så är det över mina fantastiska barn! Älskar er!! I helgen är Mattias ledig, ska bli så skönt. Jag tror vi tar en sväng till stan i morgon på förmiddagen för att kolla lite mattor till vardagsrummet och på eftermiddagen blir det skogen med Smillis. På söndag blir det träff med Pernilla och Johanna som har Svante som oxå är en welsh. Vi börjar med fika hos Pernilla sen tar vi en promenad. Känns som om det kommer bli en soft helg. Och så har vi ju buggen på söndag oxå och det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar