söndag 23 oktober 2011

Helgen är över, men oj vad vi har haft det bra :-)

Veckan har gått fort som vanligt. I torsdags var jag i Danmark, den här gången hittade jag till flygplatsen och det var även första gången landningen gick felfritt enligt mig... skönt!
Igår var vi till stockholm och åt middag med min bror och familj, Mormor & Morfar och gammelmormor var oxå med. Trevligt.
Mattias har jobbat hela helgen så vi fick åka till stockholm själva.
Idag söndag har vi varit hos Mia och hälsat på. Mia trimmade Smilla så hon är så fin så. Passande nog har Mia valpar just nu... 6 st och 5 veckor gamla. Ni må tro vad söta dem är.
När jag pratade med Mamma i kväll försökte jag få henne att ev ta en valp efter Smilla om Mia väljer att para henne. Idag var det nej men som sagt var det är några år kvar innan det skulle vara dags i sådana fall.
Ikväll har vi varit på buggkurs. Jag snurra så dant så jag blev åksjuk... snacka om att man har dåligt balanssinne. Nästa gång får jag ta en tablett mot illamåendet, för det är verkligen kul! Den 2/12 är det avslutning med dans till Donnez på träffen..Ska man våga??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar