söndag 11 november 2012

sjuka och inställd kurs

Min kropp kunde inte stå emot mer. I fredags var jag hemma från jobbet. Hostar och huvudvärk och ont i kroppen.
Igår var det lite bättre så vi åkte till Söderköping till Mattias mamma och pappas grav. Vi tände ljus då vi inte åkte ned förra helgen.
Därefter åkte vi och fika hos Micke och Lena. Vi tog en promenad innan vi fikade.

Cattis som är 8 år nu.
I morse gick jag upp tidigt då vi skulle på kurs. När jag satt och åt frukost ringde dem från bruksis och berättade att Caroline hade blivit sjuk. Så det blev ingen kurs.
Jag stod i valet och kvalet om jag skulle gå och lägga mig igen. Men istället gjorde jag saffransdeg och dinkelscones.
Så Mattias fick äggröra, bacon och Scones till frukost på fars dag.

Vit choklad som fyllning.

Jag kommer ta med mig en påse till pappsen idag när vi åker dit för att äta middag.

Då det inte blev någon kurs så tränade jag och Smilla lite fotgående i skogen. Det gick sådär. Bättre har det gått. Men en klar skillnad mot när vi var hos Caroline förra helgen...
Nu ska jag åka in och hämta Maja som varit hos Sofia hela helgen.
Längtar efter henne nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar