söndag 2 december 2012

länge sen

Ja det var ett tag sen jag skrev.
Allt är bra och första advent är här! Äntligen är November över!!!
Vi har i helgen ägnat oss till lite julfix. Mysigt.




I går på dagen var jag oc Mattias nere på stan och fixade lite julklappar. Elin var hemma med Maja, kändes väldigt lyxigt att bara jag och Mattias gick på stan utan barn..
I veckan har jag varit i Danmark. Jag och mina kollegor gick till julmarknaden på tivolit. Jag har inte varit där sen jag var liten :-)
Det enda jag kunde klaga på var att det som kom ned från himlen var regn.

Anders, Majbritt och Jeanette från det danska kontoret





Börjar betrakta mig som en halv dansk.... tar numera deras tunnelbana till kontoret :-)
Här måste jag säga att Danmark ligger före i utvecklingen.
Moderna tåg med plats för cyklar...
I morse när jag och Smilla var ute var det -12 grader. Premiär för termobyxorna!! så skönt!!
Extra skönt att komma in och äta frukost och dricka varmt kaffe!
Smilla älskar snön! och extra bra tycker jag att det är för nu blir hon inte så smutsig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar