tisdag 10 januari 2012

Bruksis och busiz

I lördags var jag till bruksis i oxelösund. Det var första gången vi skulle ses i träningsgrupperna. Vi var 18 st som kom i lördags. Vi delade upp i mindre delgrupper. 6 ekipage i varje. Det blev så att dem erfarna/instruktörer delade upp sig i varje grupp och gick igenom grunderna. Känns riktigt bra.
Jag och Smilla ska öva in "fot" och öva linförighet. Känns roligt. Jag kommer åka på lördag igen.
På eftermiddagen kom Anders och Tina från Stockholm med familj. Vi möttes på busiz med Elin och Max och Filip.

Jag åker rutchana med Elin

ja det var roligt...

Bästa Elin

Mattias

Smilla trivdes med allt folk

I söndags kom Mamma och Pappa och fika, dem hade med sig semlor! Mums!!
Den här veckan är jag i danmark onsdag till fredag. Och till helgen blir det träning med Smilla. Mattias är ledig i morgon och jobbar kväll på fredag så det löser sig bra med Smilla. Det är tur att han jobbar som han gör. Det är fördelen att jobba inom vården som sjuksköterska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar