söndag 5 februari 2012

kort inlägg med syrrorna

Måste bara visa er en bild som jag tog när vi gått och lagt oss. Bildkvalitén är inte den bästa. Men det är så härligt att se att dem verkligen tyr sig till varandra!
På natten ligger Smilla och Doris nedanför våran säng på överkastet. Här ligger dem huvuvd mot huvud. Så söta!
När jag ändå håller på så kan jag visa skjortan jag köpte till Maja på second hand affären. Som ny!
fyndet
I morse tog jag 1 timmes promenad med Smilla och Doris, vår utetermometer är trasig så jag visste inte hur kallt det var. Nu när jag läser på fb ser jag att det är -20 grader i vårat närområde... Jag frös inte och hundarna verkade inte lida heller.
Sean Banan och Thorsten Flinck gick till andra chansen. Känns ju sådär. Det är inga jag gillar. Maja, Elin och jag ska gå på andra chansen eftersom det är i nyköping. Men men vi får hoppas dem andra artisterna är bättre.
Överlag tyckte jag att låtarna var dåliga. Helt klart var Loreens låt bäst och hon gick ju vidare. Tyckte faktiskt att hårdrockslåten var bra oxå om inte den där killen skulle growla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar