onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

I går morse var jag så trött när jag gick upp så det tog några minuter innan jag såg buketten med tulpaner!
Vita tulpaner är verkligen en favorit. Barnen och Mattias hade köpt det till mig.
På kvällen var vi på öppet hus på Pelles lusthus där alla högstadieskolor var representerade.
Vi spanade in musikklass eller idrottsklass. Båda två tycker vi är intressanta. Men det är ju framförallt Maja som skall välja. Nu är det ju ett år kvar som tur är. Efteråt var vi på Chilinamnam och åt middag.
Ikväll är Maja på sin första gitarrlektion. Ska bli spännande och se vad hon tycker om det.
I helgen ska vi till stockholm för att vara med på Welsh promenaden runt hellasgården. Vi passar på att stanna hos bror och äta middag på kvällen innan vi åker hem. Ska bli roligt att träffa alla welshägare!
Jag och Smilla kommer gå en agility kurs på Nyköpings brukshundsklubb. Agility sektorn är nystartad i nyköping så det kommer dra igång i april. Ska bli kul!
Sen har vi anmält oss på en klicker kurs.
Mycket att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar