lördag 17 mars 2012

sammanfattning av veckan

Elins födelsedag blev mysig och kalaset är i morgon. 11 barn kommer, vi tänkte börja med paketöppning och sen grilla korv och därefter leker vi några lekar ute innan vi går in och äter glass med chokladsås.
Elin fick en ny cykel,. En treväxlad cykel. Hon var supernöjd.
I kväll har Elin gjort en jätte teckning. Vi ska använda det som skynke för fiskdammen.

Idag på förmiddagen träffade jag Marita och Wallie vid våtmarken i oxelösund. Martia hade lagt ett spår till Wallie som han klarade galant. Jag la ett spår till Smilla som hon oxå klarade utan problem. Man ser verkligen hur mycket hon gillar att spåra.
I morgon ska Smilla och Maja på hundungdomen och jag tror att det är spår som dem ska prova på i morgon.
I Fredags var Smilla hemma hos Doris på dagen. Jag och Pernilla åkte hem på lunchen för att gå ut med dem. Jag filmade dem när dem busade på Rosvalla. Så härligt att se dem! På eftermiddagen efter jobbet följde Pernilla och Doris hem till oss där vi tog en härlig promenad i skogen. Jag kan säga att vi hade trötta hundar på fredag kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar