lördag 10 mars 2012

länge sen sist

Ja det har ju inte fungerat att ladda upp bilder. Nu har jag raderat gamla inlägg för jag tror att det är begränsat utrymme på bloggen.
Det har hänt en del saker sen sist.
Maja har börjat med hundungdom och jag har gått på klickerkurs.
Men förra helgen var vi på andra chansen med familjen Klerck. Väldigt kul. Vi hade platser precis vid greenroom så jag fick en del bra bilder.
Redo för Mello!

Sean Banan var alla barns favvo





Hundungdomen är varannan söndag. Maja och Ida går med Doris och Smilla. Dem kommer få prova på agility, spår , sök och lite annat.
Jag och Pernilla stod för fikat denna eftermiddag så vi fick se när dem tränade. Till en början var det kontaktövningar i träningsrummet inomhus och sen gick dem ut och tränade. Smilla uppförde sig så bra!



Idag lördag har jag och Maja bakat bullar och syltkakor samt kladdkakstårta. Elin fyller på måndag och i morgon kommer mormor och morfar och g mormor och gratulerar Elin. Då Elin inte gillar tårta eller glass tårta får det bli kladdkakstårta...
Maja och jag tog en skogspromenad med Smilla. Så härligt när det känns som vår ute. Vi såg den första ormen... jag lägger upp en bild på den senare då den är i iphonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar