söndag 25 mars 2012

Dirty dancing och sörmlandesleden


I går hade jag och Maja en tjej dag i stockholm. Mattias jobbade så Elin var hos Mormor och Morfar på dagen.
Vi åkte upp tidigt och parkerade bilen hos min bror i enskede. Vi fick låna deras pendelkort :-)
Vi hoppade av vid skanstull och gick in mot stan.
Det var kallt i stockholm mot vad det var när vi lämnade Nyköping... tur att det fanns lite affärer att gå in i.
Maja shoppade på Gina och HM så hon var nöjd.

Vi hittade en liten thai restaurang i gamla stan, väldigt god mat

Vid halv tre tiden begav vi oss till China teatern för att se Dirty dancing.
Den var så bra!!! jag vet inte om det beror på att man var notstalgisk. Maja tyckte också att den var bra. Så roligt och mysigt att få göra något tillsammans med Maja.
Vi kom hem på kvällen så det blev verkligen en heldag !
Idag söndag sov vi länge, det var länge sen kan jag säga!! Det är alltid något som ska göras som betyder att jag går upp tidigt.
Jag och Smilla gick sörmlandsleden. Hon var så lycklig!!! Sprang som en tok. Jag blir så glad när jag ser henne må så bra.
Det är sådana här dagar som jag känner att det är fantastiskt att bo som vi gör!!


Så skönt i solen!


















Många vårtecken såg vi! Så skönt!!!

1 kommentar:

  1. Fantastiska bilder Marie. Du är så duktig!!
    Ha det// Marita

    SvaraRadera