söndag 3 juni 2012

helg

Den här veckan har varit otroligt intensiv. Utbildning torsdag och fredag. I lördags trotsade jag och Smilla regn och blåst och tog oss upp till spåret och sprang 5km rundan. Jag hade egentligen inte alls lust. Men tänk så konstigt det kan vara i bland. Jag kände inte för det och förutsättningarna var inte dem bästa. Men det gick otroligt bra! Kul!! Smilla var nöjd och jag likaså.
På eftermiddagen kom Pernilla med familj. Vi firade Maja och Ida som fyllt år.
Idag söndag började jag morgonen med en skogspromenad. Det var riktigt skönt i skogen då vi var skyddade mot blåsten. När vi kom hem åt vi frukost och gjorde ordning oss för att åka till Norrköping.
Skolavslutningskor är inhandlade samt en blus till Maja och ett par byxor till mig och Mattias fick en t-shirt. Han provade ett par shorts på Esprit. Vi tyckte dem var lite dyra så jag kolla Ellos och dem fanns där och eftersom jag har gratis frakt och även rabattkuponger så blev det bra mycket billigare att köpa dem därifrån :-) Det gäller att vara smart!
Nu på kvällen gick vi till parken för att spela lite boll. Smilla var självklart med. Mattias filmade när jag skulle prova "gå fint" med Smilla. Det gick väl hyfsat när hon väl visade mig uppmärksamhet. Ska se om jag kan lägga ut filmen från Iphonen.
Även om vädret är hemskt just nu så är det ändå en härlig årstid. Vårt syren träd håller på att slå ut och jag har planterat lite pelagoner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar