lördag 19 maj 2012

min favorit plats - återhämtning

Johanna sov över hos oss inatt. På morgonen bestämde vi att vi skulle åka till skogsby till våran idyll. Det är verkligen är plats där jag får energi och allt är så vackert!
Barnen ville grädda pannkaka över öppen eld så medans jag åkte in till Willys för att köpa sylt och kakor packade dem ihop en ryggsäck med allt som behövdes. Icke att förglömma pannkaksmeten.

Diska pannkakslaggen i sjön


Mattias har precis tänt elden


Ro fylld plats.

Smilla badade

Elin och Johanna gräddade pannkaka



glada tjejer

sylt!!

Fina Elin

på taket av vindskyddet
När vi kom hem bytte jag om och tog en sväng i spåret. Tyvärr börjar jag känna i benhinnorna. så jag får nog vila några dagar. Tråkigt när man väl har kommit igång.
Ikväll har vi grillat. Gott.
I morgon blir det födelsedagsfika med mormor och morfar och g mormor. Maja fyller 12 år på måndag. Stora tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar