söndag 6 maj 2012

Ledig helg! som verkligen behövs!

Nu ni!! Nu är vi igång med nya SAP och jag måste säga att det har gått riktigt bra!
Vi avslutade projektet med Lapp IT från tyskland med en båttur i skärgården och sedan en skärgårdsbuffé
Lite kallt men solen tittade fram. Hade jag haft en solstol och varma filtar så hade jag somnat. Så rogivande!!
Andreas från LAPP IT Tyskland/ansvarig projektledare som jag jobbat med



Vi stannade vid espskär och tog en kopp kaffe med gott fikabröd till



I går var vi på Majas dansuppvisning. Man ser verkligen hur mycket hon älskar dansen när hon står på scen. Riktigt roligt att se.




Nu laddar jag och Smilla för en tur i spåret! Vi ska springa 5 km idag. Känns lite tungt just nu...men förhoppningsvis kommer det gå bra.
Mattias är på cykeltur med CK dainon idag. Åkte vid 10 och kommer hem vid 14 tiden. Hur orkar han cykla så länge??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar